·222 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Mayıs 2018 00:38 Gayet akici ve sade dille yazilmis , 1900 lerin toplumunu anlatan mutsuz biten son . Sonunu okurken tahmin edebiliyorsunuz . Ama genede okuma isteği uyandırıyor . Gayet guzel mesajlar içeren , yetim bir çocuğun öyküsü . Tavsiye ederim