Puan vermedi·408 syf.··Beğendi
· • Irvin D. Yalom
“kendini yaratma” sürecini, meslekî başarıların ve kişisel kayıpların ışığında anlatan, hem meslektaşlarına hem de sıradan okura hitap eden dokunaklı bir otobiyografidir. Kitap boyunca varoluşsal temalar (ölüm, özgürlük, yalnızlık, anlam arayışı) kendi hayat hikâyesiyle iç içe geçer.
• Benim yorumu:
Bu, Yalom’un şimdiye kadarki en kişisel ve cesur kitabı. Diğer eserlerinde hastalarının hikâyelerini anlatırken bir mesafe koyabiliyordu; burada ise tüm savunmalarını indiriyor ve kendi yaralarını açık ediyor. Bu dürüstlük, kitabı sadece bir psikiyatristin anıları olmaktan çıkarıp evrensel bir “insan olma” hikâyesine dönüştürüyor. Okurken hem ilham alıyorsunuz hem de kendi hayatınızı sorgulamadan edemiyorsunuz. Özellikle psikolojiye, terapiye ya da sadece derinlikli bir hayat hikâyesine ilgi duyan herkes için çok kıymetli bir kitap.
• Herkese keyifli okumalar diliyorum ..!
• Kitaplarla kalınız..!