·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Şubat 2026 14:11 Yine 1 ay önce elime alıp dün gece başladığım ve soluksuz okuyarak bitirdiğim bir kitap. Agatha Christie'den okuduğum ilk kitaptı. Neden bu kadar ertelemişim bilmiyorum. Kitaba gelecek olursam, polisiye seven bir okur olarak tabii beğendim kitabı. Yazarın kalemini de beğendim. Çok duru ve akıcı tasvirleri var. Sonunu bu şekilde beklemiyordum ama çok da şaşırtmadı beni nedense. Kitabın biraz daha detaylı ve karmaşık olmasını isteyebilirdim sanırım. 250 sayfalık bir polisiye romanı, zaten okuru merakla aralıksız okumaya ve hemen bitirmeye itecek bir hacim gibi geliyor bana. Ben bu tür romanlarda merak unsurunun tavan yaptığı, olayların aşırı çarpıklaştığı anlardaki o gerginliği yaşamayı ve kitabı kenara bırakıp düşünme gereği duymayı çok seviyorum. Bu kitap bende bu etkiyi bırakmadı ama yine de kurgusu ve konusu açısından beğendim. Diğer kitaplarında beni biraz daha sarsar umarım.