·258 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Şubat 2026 21:30 J. London ile ilk tanışma kitabım. Ne bileyim bizler okurken hiç böyle bir yazarın adını duymamıştım. 1 K nın gözünü seveyim, nice kitap yazarlarla tanıştım.( Allah sevdiklerindrn ayırmasın 1 K ailesinin)
Türklükten kaynaklanan kurtlara karşı sanırım bilinç altında bir sempatim var. Yazar sanki kurtlarin vucuduna girmiş, ruhuyla canıyla kalbiyle kurt olmuş, oturmuş bu kitabı yazmış. Çok hoşuma gitti, çocuklara biraz vahşi gelebilir ama kurdun doğasında var.