Attila İlhan
7.8/10 · 478 okunma
·
17 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kadir Karakoç
Gönderi Sahibi
Uzun zaman sonra bir kitaba başlayıp yarım bıraktım. Bitirmeden bırakmayı sevmiyorum ama mücadele buraya kadarmış. Üçte ikisini okudum sanırım ama beni tatmin etmedi. Tabiri caizse kitap beni içine bir türlü almadı. Birde benim pek sevemediğim bir detay var tabiiki ;çok fazla betimleme var kitapta çok. Yoruyor beni. Neyse sağlık olsun.