·112 syf.····Okunma: 14 Şubat 2026 22:49 Kitaba başlarken fazla romantizmden içime baygınlık gelecek diye düşünmüştüm ama düpedüz yanıldım. Tek ve iki dizeli şiirlerin güzelliği… O yoğun lezzet, o nasıl bir damıtma… Bence güzel bir şiir şeçkisi olmuş. Bütün şiirlere bayıldım diyemem tabi fakat şu ana kadar okuduğum hiçbir şiir kitabında öyle bir şey olmadı zaten. İçinden kalbinize ve ruhunuza hitap edecek şiirler bulacağınızı düşünüyorum. Şahsen ben buldum ve Özdemir Asaf’ın en güçlü yanının kısa şiirleri olduğunu düşünüyorum. Bambaşkalar gerçekten. Keyifli okumalar.