8/10
·152 syf.··
2026 4. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 16 Şubat 2026 00:47
İlk kitabına göre bu kitabı daha yoğun gibi geldi bana. Beğendim açıkçası ama biraz da sıkıcı gibiydi ve de kitap bende olan şeyleri fark etmemi sağladı bu yönünden hem kırıcı hemde baya baya iyiydi. Bazı düşünceleri ve hisleri su üstüne çıkarıyor diyebilirim. Okurken arada kendinizi sorgulaya bilirsiniz.
İnceleme
Ölmek İstiyorum ama Hâlâ Tteokbokki Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20251,302 okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.