Bugün başka birinin de bu kitabın çok abartıldığı hakkındaki bi yorumunu okumuştum.Kitaplara olan yorumlar da en az insanlar kadar farklı sanırım:) ama ben asla bir kitaba ağlayamam sanırım max üzülürüm heralde 😄ağlayanlar da tuhaf geliyor 🥲balık burcuydun sanırım burcunun özelliklerini taşıyorsun baya :)