Spoiler— Kitap aslında konu olarak zengindi, boşlukları yoktu her karakterin kusuru vardı ve güzel bir olay örgüsü vardı. Sonu da şaşırtıcı mıydı, evet fena değildi bence. Ama kitapta sürekli bir özne karmaşası oldu. Bir tek Amir’in kendi ağzından diğerlerinin ise 3. kişi ağzından okuduk ama yine de çok karmaşıktı. Başta mesela belirtse yazar isimleri kafamız bu kadar karışmazdı. Bir de şu tweetler var… Başlarda okudum hani ipucu mu var diye ama yok boş boş şeylerdi. Sonra okumamaya başladım o kısımları. Haberler de öyle saçmaydı. Biz biliyoruz zaten yani polisin ağzından okuyoruz, ne gerek var? Ama neyse. Daisy’nin yaşının çok küçük(8) olması bende kafa karışıklığı yarattı sanırım. Hani yeni yazmayı öğrenmiş olmuyor mu bunlar? Daisy fazla sinsiydi yani. Tabii ki herkes yaşadığı şeylerin toplamıdır ama bana kız yine de küçük geldi. Onun dışında, Mason ailesinin verdiği rahatsız edicilik… Leo bile bir ara korkuttu beni. Bu arada Everett’in içgüdüleri çok güçlüydü ona bayıldım:) Kitap hızla bitiyor ama karakterler başımı ağrıttı dediğim gibi ben şu an kimden okuyorum diyerek. Kitap yine de fena değildi, geriliyorsunuz biraz.