·208 syf.····Okunma: 13 Şubat 2026 10:03 Hayat, doğumla başlar ve ölümle sona erer; aradaki zaman ise bizim öykümüzdür.”
Yaşamak bizim en nadide çiçeğimiz içimizde var olan .
Kitap bir terapistin danışanlar ile terapi seansları bilindiği üzere , Günün sonunda hepimizin hayatı günübirlik hatırlansan da hatırlanmasan da netice ayni .
Ölümün var oldugunu aklımızın bir köşesinde tutup hayata umutla ,neşeyle sarılmak en guzeli .