Şeytan Yemini'ni okurken bir noktadan
sonra gerçekten de şeytanı hissedip, kötücül yoğunluğun içinde kalıyorsun.
İnanılmaz bir adrenalin ve heyecan.
Gerilim en üst seviyelere tırmanıyor. Eğer bu tarz romanlardan hoşlanıyorsan, mutlaka oku ama mümkünse gündüz saatlerinde. Gece yarısı bahsettiğim etkiler iki katına çıkıyor, baştan uyarayım:)