Bu kadar iç karartıcı bu kadar ağır bu kadar bu kadar zor bir kitap görmedim. Okurken o kadar zorlandım ki felsefeyi idrak edebilmek için tekrar tekrar okudum paragrafları ve bu kısacık kitap okudukça büyüdü gözümde okudukça içime bir sıkıntı çöktü. Baş karakter Harry’nin çift kişilik kavramı üzerine kurulmuş önce ev sahibinin yeğeninin ağzından konuya vakıf olmaya çalışıyorsunuz ki benim için çok zordu sonra herman Heller’in notlarını okuyoruz ‘’Bozkırkurdu üzerine bir inceleme ‘’ sonra işte asıl hikaye başlıyor Pablo ve maria olaya dahil oluyor yani bu kitabı anlamak için sanırım yolun başındayım tarzı benim için ağır oldu ve bana pek uymadı çok kafa karıştırıcı yani hem ciddiyet var hem mizah hem savaş karşıtı hem içinde hem müzik seviyor hem radyo karşıtı bana fazla arkadaşlar kafam durdu .psikoloji sevenlerin severek okuyacağını düşünüyorum.