Puan vermedi·77 syf.··
2018 7. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Mayıs 2018 21:33
Nazi döneminde anlatilan cok güzel bi olay. Beklemedigim şekilde bitti. Tadi damagimda kaldi diyebilirim. Baslangicta hikayeyi okurken tam adapte olmasam bile sonu harikaydi. Yazarin gercek hayatta intihar etmesi ve ayrica ölümünden önce bu kitabi yazmasi daha bi dikkat cekiciydi. Herkese tavsiye ederim.. Okunasi güzel bi kitap..
Edebiyat
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,5bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.