Puan vermedi·411 syf.··
2018 7. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 17 Mayıs 2018 00:00
Yanlış anlaşılmaktan korkarak kitap hakkında birkaç yorumda ben yapmak istiyorum.Öncelikle esere ve yazara saygım sonsuz ama kitabın dili beni çok sinirlendirdi.Artık bitsin diye okumaya başladım.Evet eroin zor bir konu buraya işlenmsi de zor ama ben özendirici buldum.Bir kere kullan bir şey olmaz denmesiyle kız kullanmaya başlıyor.Bu sigara gibi basit bir konu değil ki.(Evet sigaranın da sağlığa zararı da yadsınamaz ama eroin kadar değil bence)Neyse her şeye rağmen son 100 sayfasındaki olayların akıcılığı durumu çok az da olsa kurtardı.Ve bence okumazsanız da bir şey kaybetmezsiniz.Teşekkürler..
Edebiyat
Eroinle DansCanan Tan · Altın Kitaplar · 201221,6bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.