Biz birbirimizindik, ama birbirimizden o kadar ayrı kalmıştık ki, başkalarınındık artık. Yaşamlarımızda asıl hak iddia edenler işgalciler ve sadece işgalcilerdi.
Birini unutamayıp hayatındaki diğer insanları sadece "olsunlar" diye hayatında tutan, sonra da onlara işgalci muamelesi yapanlardan gerçekten iğreniyorum