Senden de soğudum elio
Biz birbirimizindik, ama birbirimizden o kadar ayrı kalmıştık ki, başkalarınındık artık. Yaşamlarımızda asıl hak iddia edenler işgalciler ve sadece işgalcilerdi.
Sayfa 233·Kitabı okudu
·
29 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
J
Gönderi Sahibi
Birini unutamayıp hayatındaki diğer insanları sadece "olsunlar" diye hayatında tutan, sonra da onlara işgalci muamelesi yapanlardan gerçekten iğreniyorum