6/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2018 2. kitabı
·
147 günde okudu
·
Okunma: 18 Mayıs 2018 17:14
Güzel farklı bir kitaptı. fakat ben karakteri pek sevemedim. başına kötü bir şey gelince olayların içinden çıkma şekli gayet mantıksızdı. Davranışları hoş değildi. Sevgilisine hiçbir şey yokken küsüyordu. karakter haricinde kitabın ölü insanlara bahşedilmiş olması güzeldi.
Edebiyat
Postacı Kapıyı ÇalmayacakAva Dellaira · Martı Yayınları · 20172,807 okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.