Zorlama bir konusu olsa da kurgusu çok iyi düşünülmüş, alışılmışın dışında bir eser. Şöyle ki; yarısına kadar iki farklı kitabı dönüşümlü olarak okuyor gibisin, sonra hikayeler birleşiyor. Farklı bir deneyim yaşadığımı söyleyebilirim.
Genetik bilimine bir başkaldırı tadında…