·415 syf.····Okunma: 22 Şubat 2026 13:20 Mükemmel bir kitap.
Şimdiye kadar en çok altını çizdiğim kitap. Bitecek diye üzüldüm. Nietzsche en sevdiğim filozof zaten. Kitabı elbette o yazmadı ancak içeriği, kişiler, konuşmalar, karakterlerin gelişimleri, özellikle doktor Breuer'in son kısımlarda beklemediğim ters köşesi ve tabiki Nietzsche... yarı gerçek bir anlatım.
O kadar mükemmel ki bunu yazıya dökebilecek kelimelerim yok.