9/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2026 10. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 22 Şubat 2026 15:29
Tarık Tufan’ı Geç Kalan kitabıyla tanıdım o kitabını çok sevmiştim bu kitabını da en az onun kadar çok sevdim. Kitabın adını duyduğumda bir adamın hayat hikayesini okuyacakmışım gibi düşündürtmüştü ama yazar Tarık Tufan olunca basit bir şey bekleyemiyorsunuz.Kelimelerin dansı, duygu derinlikleri….Okuduğun bir cümlede takılı bırakan sayfalar… Kitapta belli bir karakter yok.Karakter herkes, tüm toplum, tüm insanlık. Kitapta şehirdeki akıp giden hayat anlatılıyor.İnsanların aşka olan inançlarını, kırgınlıklarını, yorgunluklarını, hayat mücadelesini, göz ardı ettiğimiz , unuttuğumuz zor yaşantıları , kimileri tarafından göz ardı edilen önemli sorunlara değiniyor, umutsuzluğu- umudu, teslimiyeti anlatıyor. Yani insana ait olan her şeyi tarifsiz duygularla ve ustaca anlatıyor yazar. Okurken ben de gözyaşları sel oldu. Sözcükler bir araya gelip bu kadar derin anlam barındırabilir.!!! Tarık Tufan okumak kalbin derinliklerine inip akılla uzlaşmak gibi. Kitapla ve sevgiyle kalın :))
Edebiyat
Bir Adam Girdi Şehre KoşarakTarık Tufan · Doğan Kitap · 20219,9bin okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.