Kitap hakkında yazılacak o kadar çok şey ve detay var ki hangi birini yazacağımı bilemiyorum. Şunu söylemeliyim Asimov okuduğum yazarlar arasında birden fazla bilim dalına hakim nadir yazarlardan biri. Etik konular bu kitapta inanılmaz bir kurgu ile tartışmaya açılıyor. İnsanın gelecekte nereye evrilmesi gerektiği konusunda veya evrilmemesi konusunda çok tartışmalı rahatsız edici bir gelecek tasvir ediyor. İnsanlık olarak gerçekten ne yaptığımızın farkında mıyız sorusunu sordurtuyor. Bilim kurgu sevin sevmeyin Asimov okumalısınız hatta lise eğitimine başlayan yetişkinliğe adım atan bütün dostların okuması gerekiyor. 10/10 ️