Puan vermedi·359 syf.··
2018 20. kitabı
7. sınıfta okumuştum. umarım tekrar okumak için firsatim olur. güzel bir kitapdı benim için. zor ve güzel bir kitap... her ne kadar o zamanlar kelimeleri anlamakta zorlansamda ve yazılı da çıkacağı için okumayı aceleye getirsem de umarım bu yıl içerisin de telafisini yapacağım:)
Edebiyat
Odİskender Pala · Kapı Yayınları · 202248,9bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.