Bu arada aaronın 2011li olduğunu öğrendim (kaynağım yabancı bookstagram) küçücük çocukmuş resmen (3 yaş küçük benden) insanlar bu küçük çocuğun nesini seviyor anlamıyorum
Sanırım bu seriyle ilgili asıl sorunum aaron karakterini Karanlık Zihinler clancy ile özdeştirmem (etimle kanımla canımla varlığımla her şeyimle tüm hücrelerimle nefret ediyorum) shatter me serisi bana ruby ile clancynin bir ilişki yaşadığı versiyonu gibi hissettiriyor (o serideki erkek karakter yani liama aşığım kelimenin tam anlamıyla)