Son yıllardan okuduğum Macar yazarları çok sevdiğimi fark ettim. Macaristan güzel bir ülke onlar da Türkleri sever. Kitaba gelince; Yazarın tek otobiyografik metni olan Okumaz Yazmaz ölçülü, kısa cümleleri,
ne eksik ne de fazla sözcükleriyle doğrudan okurun kalbine seslenen mini minnacık bir kitap.