Sade ve samimi bir dille kaleme alınan eser, okuru kendi çocukluğunu, aile bağlarını ve hayatın kıymetini yeniden düşünmeye davet ediyor . Kurguya dayalı bir romandan çok; duygu, farkındalık ve içsel bir sohbet niteliği taşıyor.
Bige Güven Kızılay’ın anlatımındaki içtenlik ve yalınlık beni beni her zaman etkiliyor. Duyguları abartıya kaçmadan, doğal bir akış içinde aktarması; okurla güçlü ve sıcak bir bağ kurmasını sağlıyor. Bu yönüyle diğer romanlarında da olduğu gibi bu eserini de çok beğendiğimi özellikle belirtmek isterim.