Ilber hoca medyadan da takip ettiğim ve çok büyük saygı duyduğum, çok sevdigim bir değerdir. Gerçekten Türkiye için büyük bir değerdir. Kitabını keyifle okudum. Ve tabi ki Bir Dinozorun Anıları okurken hissettiğim duyguya kapıldım. Ne kadar da boş yaşamışız ... Elbette her insan içine doğduğu imkanlar dahilinde değerlendirilmeli fakat yine de kendini karşılaştırmadan edemiyorsun. Çok şey öğrendiğim, bunu hala yapabilirim, bak bunun için geç kalmış sayılmam dediğim , bol kazançlı bir sohbetti. Çocuklarıma mutlaka okutmalıyım kitapları arasında yerini aldı. Sen çok yaşa İlber Ortaylı