Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 26 Şubat 2026 12:25 Yer yer beni fazlasıyla aştığını/zorladığını düşünsem de kitap bittiğinde iyi ki okumuşum dediğim kitaplar arasında yerini aldı. Eserin benim dünyamda yer aldığı bir diğer liste ise tekrar okunacaklar listesi oldu. Olay örgüsü olarak gayet açık olsa da felsefi terimler ve betimlemeler benim seviyemde ki bir okuyucu için fazlasıyla zorlayıcı idi. Geri dönüp derinlemesine düşünmem ve üzerinden geçmem gereken noktalar var. Son olarak şunu da ekleyeyim "New York best seller" ibaresini görünce dudak bükmeye gerek yokmuş. Bir şansı hak eden bir kitap. İyi okumalar.