Spoili bir iç dökme‼️
.
.
.
.
.
.
Sam o kadar kahretti ki beni... Çok üzülüyorum yani ne bileyim ne Rowan ne de Chaol... Arobynn’ın ölümü bile içimi soğutmadı çünkü Sam'in çektiğinin binde birini bile çekmemiştir kendi kanında boğulurken. Ateşin bol olsun Arobynn. İğrenç herif ya öldü yine rahat vermiyor 😑