·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2026 03:15 Kitap “Gerçek bir kadının öyküsüdür bu.” cümlesiyle başlıyor ve ‘yaşanmış bir olay’ bilinciyle okumamızı sağlıyor. Zaten Firdevs’in tüm başına gelenler o kadar gerçek hissettiriyor ki… Birileri bir yerlerde Firdevs’in yaşadıklarını halen yaşıyor düşüncesini atamadım kafamdan sayfaları çevirirken…
Yazar ataerkil toplumlarda kadınların yaşadığı baskıyı, psikolojik ve fiziksel istismarı çok güzel işlemiş. Yazı dili de oldukça akıcıydı. Bir çırpıda bitirilebilecek bir eser.