9/10
·400 syf.··
2026 5. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2026 14:58
Öncelikle belirteyim ki Orhan Kemal 'in okuduğum ilk kitabı olması sebebiyle geç kalmışlığın bir hüznü var üstümde. Böylesine dili sade ve akıcı olan bir yazarı daha önce neden okumadım diye sordum kendime. Bir yandan da El Kızı'nın beni Orhan Kemal ile tanıştırmasından dolayı da kendisini okuduklarım ve sevdiklerimin arasına alıyor Orhan Kemal'i artık daha sık okuyacağım bir yazar olarak kaydediyorum. Kitabı okurken bir taraftan kaynana Hacer'e müthiş sinirlenirken diğer taraftan Nazan'ın yaşadıklarına içim parçalandı. Orhan Kemal'in "ağlayarak yazdım" demesini şimdi daha iyi anlıyorum. Siz de romanın ana kahramanı El kızı Nazan'ın hikayesini merak ediyorsanız okumanızı tavsiye ederim.
El KızıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 202615,4bin okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.