"Erkekler dış görünüşü sever, kadınlar ise sadece iç görünüşle ilgilenir. Biz meyveyi ve tadını seviyoruz. Onlar ise soymakla tatmin oluyorlar."
Sayfa 362·Kitabı okudu
Alıntı
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
6,1bin Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Fıtrat ve erkek kadını bilmem hocam da" İnsanlar kıyafeti ile karşılanır, düşünceleri ile uğurlanırlar. Saygılarımla, keyifli okumalar diliyorum
İklima
Gönderi Sahibi
Teşekkürler hocam. Sizede keyifli okumalar🌼
İnsanına göre değişir o. Bence herkes belli seviyede görecesine göre görünüşten etkilenir. Bu ergenlerde birlikteliğin nedeni iken olgun insanlarda detayı olur. Açıkcası kimse, harika görünen ne dediğini bilmeyen dengesiz biride istemez, çok iyi kalpli iran prenseside istemez.
Bu iki taraf içinde geçerli sanırım ..insan işte dışını beğenmediği birinin içini merak etmez 🙏🍀
İklima
Gönderi Sahibi
Güzellik algısı farkı diyebiliriz ama. Kadınlar erkekler kadar güzelliği ön planda tutmaz. Bir kadın bazen bir cümleye takılıp gider. Ama erkeklerde durum farklı bence.
Alacağınız olsun, yorumumu silip beni yeni okur yaptırmışsınız:)
İklima
Gönderi Sahibi
Kadir Korkmaz gerek görsem engellerdim .
Bence insan insandan his aldığında durmalıdır. Dışsal görünüş belki bir çeşit çekim verir lâkin belli bir süreden sonra itici gelir bu his çünkü kabuğu iyi olan meyvenin içi çürük çıkmıştır. Ruhunda hissetmek gerek, yoksa ruhsuz bir bedenden ibaret kalır herşey. Ruhu olmayan da ölüdür zaten...
İklima
Gönderi Sahibi
Ne güzel açıkladınız. Ruh yoksa güzellik boştur ve bir yerde bu kendini belli eder.
Reklam
Her iki taraf için geçerli bu söyleminiz. İlk başta sûret daha sonra sîret geliyor