İnsanına göre değişir o. Bence herkes belli seviyede görecesine göre görünüşten etkilenir. Bu ergenlerde birlikteliğin nedeni iken olgun insanlarda detayı olur.
Açıkcası kimse, harika görünen ne dediğini bilmeyen dengesiz biride istemez, çok iyi kalpli iran prenseside istemez.
Güzellik algısı farkı diyebiliriz ama. Kadınlar erkekler kadar güzelliği ön planda tutmaz. Bir kadın bazen bir cümleye takılıp gider. Ama erkeklerde durum farklı bence.
Bence insan insandan his aldığında durmalıdır. Dışsal görünüş belki bir çeşit çekim verir lâkin belli bir süreden sonra itici gelir bu his çünkü kabuğu iyi olan meyvenin içi çürük çıkmıştır. Ruhunda hissetmek gerek, yoksa ruhsuz bir bedenden ibaret kalır herşey. Ruhu olmayan da ölüdür zaten...