"Bu kitabı okuyan konuşmuyormuş..." deyip hiçbir şey yazmayasım var aslında ama birkaç kelam edeceğim;
Kitap adını taşıyor, "Dilin Afetleri" konuşabiliyorsak eğer, bununda bir bedeli bir sorumluluğu var demek. Sadece oturduğumuz yerde konuşarak ne kadar hakka, günaha giriyoruz meğerse... Dilimize hakim olabilmek, az ve öz konuşabilmek, yerinde yerlice konuşabilmek, bazen sadece sükut etmek bize verilen öğüt bu kitapta.
Hadis ve rivayetlerle bolca donatılmış, çok etkili ve ilaç gibi bir kitap bence hayatımızda ara ara okuyup hatırlamak gerekiyor bu sorumluluğu...
Hepimize şifa olsun bu kitap