10/10
·517 syf.··
2026 1. kitabı
kitabın sonuna kadar biraz fazla övüldüğü için sabrettim açıkcası çünkü fazla betimleme vardı. Baya baydı beni ama güzel cümleler vardı ve kitap bitince aslında kitabın vermek istediği bütün mesajları aldım ve aslında ne kadar da beni içine çekmiş bunu kitap bitince fark ettim. Aslında ne kadar sevmişim kitabı bitince anladım. gerçekten kitabı yıllar sonra unutunca tekrardan açıp okumayı çok isterim. Kısaca konusuna gelirsek (spoilersiz yapmaya çalıştım ama istemeyen kalanını okumasın)çevremizdeki insanların bizi biz olduğumuzda değil bir üne, şana ,söhrete, paraya kavuşunca bizi görmeleri, sevmelerinden bahsediliyor.
Edebiyat
Martin EdenJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025135,3bin okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.