Konu daha iyi işlenebilirdi.
Puan vermedi·%23 (112/480 syf.)·
Konusu güzeldi. Daha iyi işlenebilirdi. Diyalogları sevdim ama diyalog harici yazılanları sevemedim. Zaman atlamaları oluyordu mesela bi hafta sonra evlenicez diyorlar zaman geçiyor ama o his bana geçmiyor. Nikah kıyılıyor ama yine zaman atlıyor. Bilmiyorum bana mı öyle geldi ama olaylar karmaşık geldi.
Ardıç 1Umay Gümüş · Lapis Kitap · 2025162 okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.