Puan vermedi·%23 (112/480 syf.)· Konusu güzeldi. Daha iyi işlenebilirdi. Diyalogları sevdim ama diyalog harici yazılanları sevemedim. Zaman atlamaları oluyordu mesela bi hafta sonra evlenicez diyorlar zaman geçiyor ama o his bana geçmiyor. Nikah kıyılıyor ama yine zaman atlıyor. Bilmiyorum bana mı öyle geldi ama olaylar karmaşık geldi.