Edebiyatta maalesef başarılı bir toplum olamamışız.
Bu romanı tenzih ediyorum çünkü ilk Türkçe romanlardan olduğu için edebiyatımızın yapıtaşıdır. Lakin bundan sonra yazılan aşk romanlarının yüzde 70 hatta 80 inin bırakalım yazım tarzını konusu bile hemen hemen aynı.