“İhanetin en kötü yanı, sadık insanlara duyduğumuz güveni de yok etmesidir.”
··1 alıntı·
2.926 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu ülkede kimsenin kimseye güveni kalmadı maalesef
Çünkü bir kez aldatılınca, sadakati bir erdem değil, iyi gizlenmiş bir ihanet sanmaya başlarız
💯💯