Cuma Bozkurt
@cumabozkurtresmi · 3ay
Takip Et
“İhanetin en kötü yanı, sadık insanlara duyduğumuz güveni de yok etmesidir.”
Yırtıcı Kuşlar Zamanı
Ahmet Ümit
307 beğeni
·
4 paylaşım
·
1 alıntı
·
2.926 Gösterim
3 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Atilla
Bu ülkede kimsenin kimseye güveni kalmadı maalesef
2
İbrahim cankı
Çünkü bir kez aldatılınca, sadakati bir erdem değil, iyi gizlenmiş bir ihanet sanmaya başlarız
3
Nesli
💯💯