·282 syf.····Okunma: 22 Mayıs 2018 00:00 Bu kitabı okudum . Fakat benim gibi okuyucular için bahsedeceğim şeyler var . Bu kitapta çok fazla karakter isimleri var . Kim neydi , kimin neyi oluyordu derken beni kitaptan birçok kez kopardı ve hızlı okumama engel oldu bu durum. Bir Ana gibi değildi maalesef :((1975 yılının basımını okudum . Her zaman eski kitapları severim. Benim gibi bir okuyucu değilseniz rahatlıkla okursunuz ...