Her kitabını severek, beğenerek ve her defasında yazarı daha da anlayarak okuyorum. Kendinizi kitabı yasiyormuscasina hissediyorsunuz. Belli yerlerde kendinizi bulabilmeniz çok doğal, tutkuyu arttırıyor. Kadının, karşılıksız sevgisi, adamışlığı ve en dikkat can alıcısı da mektuptaki hitap sözünün; "sana, beni asla tanimamis olan sana" kitabın kilit noktası.