·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mayıs 2018 00:00 Emine Hanım'ın 80 darbesi sonrası 90'lı yıllarda toplum içinde oluşan bunaltılı havayı anlatmak için Yök Başkanlığı seçimi, evlilik, komşuluk, sanat, Aydınlar gibi konular üzerine kurduğu romanı.
Roman içinde birçok konuda eleştiri bulunmaktadır. Örneğin Darbenin etkisi ile Milleti için düşünen beyinler elenmiş geriye Milliyetçi olduğunu söyleyen ancak, fikir derinliği olmayan kişilerin kalmış olması. Bu kişilerin ciddi makamları işgal etmesi. Aydın olduğunu söyleyen kişilerin aslında, belirli bir zümre olarak hareket eden ve millete somut hiçbir katkısı olmadığı halde sadece eleştiren kişilerden oluşması. Bir koltuk uğruna, iftira atan, küçük oyunlar peşinde koşan, etrafında hatta geleceğini unutan kişilerin olması. ....
Roman toplumun bir döneminin eleştirisi. Okuması keyifli bir kitap. Tavsiye ederim.
Umarım Emine Hanım sağlığına tekrar kavuşur. O yazar biz okuruz. O yazar biz okuruz. Sonsuza kadar döngü gibi bu durum devam eder durur.