·109 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mart 2026 18:44 İçimde o küçük kız çocuğuna sımsıkı sarılıp ağlama isteğiyle, prosedürler peşinde koşarken sadece kendi vicdanını “biz elimizden geleni yaptık “ diyerek rahatlatan yetkilileri boğma isteği var.. Ağlamak, Diana için yas tutmak istiyorum.. Dünya üzerinde ki bütün hissedilen sevgileri ona vermek istiyorum , hissettsin istiyorum.. Onu oradan o aileden alıp kaçmak istiyorum..
Bu olayın Fransa’da yaşanan bir olaydan yola çıkarak yazılması beni çok mahvetti. Keşke kitabın sonunda en azından kurgu diyebilseydim.