·592 syf.····Okunma: 07 Mart 2026 23:27 Ben bu yazarı okumayı çok seviyorum. Gayet güzel, yer yer çok gerilimli bir kitaptı. Konuya inanmasak da King yazınca karakterler o kadar somut ki… Sadece sonunu beğenmedim, bir de çıkarılmış sahneleri. Keyifli okumalar