açıkçası hazir re9 havasindayken bir tane apokaliptik hikaye patlatayim demistim ve london'in bu konuda beni uzmeyecegini biliyordum.
anlatim akici ve bu tarz bir durumda insanligin ne hale gelebilecegini gercekci bir sekilde gosteren bir anlatimdi.
cocuklar asiri gicik etti beni bu arada, arada yumruklayasim gelmedi degil.
7 verdim gitti.