Leyla ile Mecnun hayranı biri olarak heyecanla beklemiştim bu kitabı. Ama beni hayalkırıklığına uğrattığını itiraf etmeliyim.
Her şeyden önce dili, sonrasında diyaloglarda yaşanan karışıklıklar, anlatımdaki ufak tefek hatalar gözüme çarptı. En çok da mutlu bir son bekleyen hayranlarını gene yarım bıraktı, keşke böyle olmasaydı.
Açıkçası, verdiğim paranın ve kendisine dair umutlarımın karşılığını vermedi.