Yok yahu öyle bişey benim favorim hep iyilerdir. Romantik laf ama gerçek diğil. Ama birine de sırf iyi diye aşık olmaz insan. Hem öyle olsa dünya iyi bir yer de olurdu…
İnsanların birbirine 'iyi biri olduğu için' aşık olduğunu söylemesi, aşkın en büyük yalanıdır. 🤫 Eğer iyilik aşık olmaya yetseydi, hepimiz gönüllü yardım kuruluşlarında çalışanlara aşık olurduk.😸 Ahmet Ümit erkek olmasına rağmen güzel tanımlamış👏🏻😁