“Kimse iyi dediği birine âşık olmaz. Aşkın iyilikle ilgisi yoktur.”
Alıntı
··
1 +1'leme
·
3.900 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yok yahu öyle bişey benim favorim hep iyilerdir. Romantik laf ama gerçek diğil. Ama birine de sırf iyi diye aşık olmaz insan. Hem öyle olsa dünya iyi bir yer de olurdu…
C
Gönderi Sahibi
GitmekİstediğimYer ahahaha hocam sadece bir hitaptı mesleki bir ifade olarak kullanmadım. Evet iyi olan şeyleri yaşatmıyoruz ne yazık ki.
Çok doğru biri size iyi diyorsa kazık atmak için sırasını bekliyordur size iyi diyen biri en iyi ihtimalle sizi kullanıyordur stepne tekeri gibi
C
Gönderi Sahibi
Kesinlikle öyle 👏🏻👍🏻
Tevafugun böyles; “sen iyi birisin ama ben kimseyle görüşüp konuşmak istemiyorum” diye dehlendim dün 😅
C
Gönderi Sahibi
Çağdaş KOÇ bende bilmiyorum 😂🤷🏻‍♀️
İnsanların birbirine 'iyi biri olduğu için' aşık olduğunu söylemesi, aşkın en büyük yalanıdır. 🤫 Eğer iyilik aşık olmaya yetseydi, hepimiz gönüllü yardım kuruluşlarında çalışanlara aşık olurduk.😸 Ahmet Ümit erkek olmasına rağmen güzel tanımlamış👏🏻😁
C
Gönderi Sahibi
Feride kötü olanların çoğu her konuda kazanmıyor mu zaten, aşka özgü olmasa gerek bu zaferleri..