·408 syf.····Okunma: 09 Mart 2026 01:58 Ahmet Ümit’in önce kırlangıç çığlığı kitabını okumuştum. İyi ki öyle yapmışım, bu kitap ile başlasaydım Ahmet Ümit okumayı kesinlikle bırakırdım.
Kitap boyunca derin derin uzun uzun karakter tanıtmaları yapılıyor, diyorsunuz ki bu galiba ciddi bir yere bağlanacak bu gereksiz detaylar elbet lazım olacak kaçırmayayım. Ama yok yani okurken sıkıldığım, mantığıma oturtamadığım bir kitap oldu. Polis olmadan soruşturma yürüten 3 arkadaştan birinin katil çıkması ama bunun sonundaki o yüzleşmenin yavanlığı , sıradanlığı…
Kitap bana asla geçmedi ne okurken ne sonunda! Tek söyleyebileceğim oldukça zorlama bir kitap olmuş , zaman kaybı malesef…