C
@Perkai
Takip Et
Doğru mu sizce ?
“Birini gerçekten seversen, onun yokluğu bile seninle yaşar.”
Kitabı okudu
Alıntı
Aşkımız Eski Bir Roman
Ahmet Ümit
409 beğeni
·
4 paylaşım
·
1 alıntı
·
3 +1'leme
·
3.555 Gösterim
6 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Kitap hırsızı
Doğru hatta yokluğunda belki ona anlatırım diye biriktirerek yaşıyorsun hayatı.
5
C
Gönderi Sahibi
Bir nevi onun için yaşıyor gibisin...
2
1 yanıtı göster
Gizle
CoffeeLover
Olur olmaz sevdiği şeyleri yapıp gülümsediğini hayal ediyorsun. Mesela en sevdiği yemeği yapıp berabermişcesine iştahla yiyorsun.
3
C
Gönderi Sahibi
😌😌 insan bir başka oluyor sanki 🤏🏻
1
1 yanıtı göster
Gizle
Duru✿
Fazla dramatize edilmiş gibi :)
2
C
Gönderi Sahibi
Belki de..
2
Gizle
Psiko.okur
Kesinlikle doğru... Ama gerçekten seversen...
3
C
Gönderi Sahibi
O gerçekten kısmı zorlaştırıyor 🥲
Gizle
Cihan Ay
Yokluğuyla yaşamak, ona olan sadakatin en sessiz halidir…
6
C
Gönderi Sahibi
Çok güzel bir nokta 🤌🏻
2
Gizle
Reklam
Morug
Yalan, kim inandırıyor sizi böyle şeylere.
2
C
Gönderi Sahibi
İnanmak istiyoruz
Gizle