C

@Perkai
Doğru mu sizce ?
“Birini gerçekten seversen, onun yokluğu bile seninle yaşar.”
Alıntı
··1 alıntı·
3 +1'leme
·
3.555 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Doğru hatta yokluğunda belki ona anlatırım diye biriktirerek yaşıyorsun hayatı.
C
Gönderi Sahibi
Bir nevi onun için yaşıyor gibisin...
Olur olmaz sevdiği şeyleri yapıp gülümsediğini hayal ediyorsun. Mesela en sevdiği yemeği yapıp berabermişcesine iştahla yiyorsun.
C
Gönderi Sahibi
😌😌 insan bir başka oluyor sanki 🤏🏻
Fazla dramatize edilmiş gibi :)
C
Gönderi Sahibi
Belki de..
Kesinlikle doğru... Ama gerçekten seversen...
C
Gönderi Sahibi
O gerçekten kısmı zorlaştırıyor 🥲
Yokluğuyla yaşamak, ona olan sadakatin en sessiz halidir…
C
Gönderi Sahibi
Çok güzel bir nokta 🤌🏻
Reklam
Yalan, kim inandırıyor sizi böyle şeylere.
C
Gönderi Sahibi
İnanmak istiyoruz