İnsanı kendine bağlayan bir kitap. Genel anlamıyla beğendiğimi söyleyebilirim . Grange gerçekten iyi bir yazar . İlk kez okumama rağmen bunu söyleyebilirim . Kitabın sonu basitti . O kadat gerilimin ardından basit bir son olması can sıktı . Tek sayfa ve hatta tek satırda kitap bitti diyebilirim . Ama yinede almak isteyenlere tavsiye edebileceğim bir kitap olmuş .