ayça

@NMACHI
Puan vermedi·549 syf.··
2018 18. kitabı
İnsanı kendine bağlayan bir kitap. Genel anlamıyla beğendiğimi söyleyebilirim . Grange gerçekten iyi bir yazar . İlk kez okumama rağmen bunu söyleyebilirim . Kitabın sonu basitti . O kadat gerilimin ardından basit bir son olması can sıktı . Tek sayfa ve hatta tek satırda kitap bitti diyebilirim . Ama yinede almak isteyenlere tavsiye edebileceğim bir kitap olmuş .
Edebiyat
Ölü Ruhlar OrmanıJean-Christophe Grangé · Doğan Kitap · 20197,6bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.