Puan vermedi·393 syf.··
2026 9. kitabı
Ne demeliyim sana Piraye! İnsanı yakıp kavuran halin var. İnsan bazı şeyleri yaşadığı vakit anlar sen gücünden Ödün vermeden bu hikayeyi bitirdin! Ne acılar yaşadın içinde sonra o acıları kabul Edip onlara tebessüm etmeyi bildin. En güzel güç bu değil miydi? Bu hikayede acı veren en güçlü şey ise Haşim senin tanıdığın gibi birisi değildi. Hayatımızda hep böyle olmaz mıydı? Tanıdığımızı sanıp anlam yüklediğimiz kişiler aslında bizim içimizde içselleştirdiğimiz kişiyle alakası yoktur. Hayat bir kitaptır Piraye hepimiz o kitabın içinde başyapıt olarak kalırız. En acısı da odur ki kitabın sonu başından bellidir. Ve biz bir umuda tutunup yanılmayı bekleriz. Kültür farklılığı denilen şeyin bazen hiçbir şey çoğu zaman her şey olduğunu anlatan iyi bir eser ve tek taraflı fedakarlıkların bazen hiçbir işe yaramadığını gözler önüne seren kitap yine de kendi bildiği yoldan ilerlemesi takdir edilesi. Seni tanımak güzeldi Piraye hoşça kal !
PirayeCanan Tan · Doğan Kitap · 201650,4bin okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.