Kitaba ilk başladığımda biraz ön yargıyla başladım .Ama okumaya devam ettikçe gördüm ki ;yersiz bir düşünce beslemişim.Hikayede geçen Yahudi Moise'nin Muhammet'e nasıl dönüştüğüne şahit oldum.Moise mutsuz bir çocuk,babası ondan daha mutsuz bir adam.Hırsızlıktan müslümanlığa geçişi o kadar ince ve güzel anlatılmış ki ;gözyaşlarımı tutamadım.Beni bu kadar etkileyeceği aklımın ucundan geçmezdi.Babasının güçsüzlüğünün aksine güçlü olması ve Mösyö İbrahim ile yollarının kesişmesi ve sonrasında Mösyö İbrahim ile çıktığı seyahatte Allah'a daha çok yaklaşması etkileyici ve aslında beni en çok etkileyen taraf Kur'an'ı Kerim'de olanları öğrenme heyecanı.Tavsiye ederim,şiddetle:)