·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Mart 2026 01:45 Kitap, beklemediğim uzun bir önsöze sahipti. Eski idamlardan, idamların nasıl yapıldığından ve zamanla nasıl bu olayların zayıfladığını anlatıyordu. Her bir sayfayı okurken "Daha ne yapabilirler?" Dedikten sonra daha kötü senaryolar ile karşılaşıyordum. Kendi kendime demeden edemedim. "İnsanlar nasıl bu kadar alçak, sahtekar, vicdansız olabilmişler?" Diyerek hayretle her satırı okudum. Asıl olan kitabın bölümlerine gelecek okursak... Beni cidden derinden etkileyen bir kitap oldu. Yaşadığı o kadar acı, sıkıntı, ve sonu... İdam mahkumunun zamanı olmadığından dolayı yazamadığı kısımları çok merak ediyorum. Acaba yazsa ne yazacaktı? Son sayfalara doğru kendimi onun yerinde hissettim ve gözlerim dolmadan, ağlamadan edemedim açıkçası. Ben mi çok duygusalım yoksa? Kızı ile olan bölümler beni son anları cidden çok etkisinde kaldım, sanırım bir süre kitabın etkisinden çıkamayacağım.