Selam arkadaşlar.
Bugün size beyaz leke kitabından bahsedeceğim.
Yazardan okuduğum ilk kitap.
Kitap olmasına çok istedim ve oldu.
Zaten siz de biliyorsunuzdur. Spoiler yememek imkansız.
Yazar bize bütün duyguları, yaşanan olayları çok güzel yansıtmış. Tugay'a aşık olmamak elde değil. O kadar düşünceli ve romantik ki hapishanede olmasına rağmen elinde kolu her yerde maşallah. Siz de okumadıysanız zaten
okuduğunuzda hayret edeceksiniz yanı.
Eftalya'ya o kadar bağlı ki. Hemde çok öncesinden.
Birşeyleri bilerek okusam da bilemedim şeyler beni şaşırttı.
Tugay'ın yaşadıkları o kadar ağırdı ki bana bile okurken ağır geldi. Sevdikleri için yaptığı fedakarlıklar çok etkileyici.
Özellikle Eftalya için yaptıkları... Kalbim eridi resmen.
Asıl şaşırdığım Eftalya'nın yaşadıkları ve yaptığı şeyler. Okurken istemsizce yürü be kızım dedim.
Kitabın sonunu bilmeme rağmen asıl neden beni şaşırttı. Ben başka bir sebep düşünmüştüm. Devamını merak ediyorum.
Kalın olmasına rağmen çok akıcı ve sürükleyici bir kitaptı. Okumadıysanız kesinlikle öneriyorum.
Beyaz LekeAslı Arslan